Keto kokosiniai sausainiai

                 

     Esate ragavę, parduotuvėje pirktų, kokosinių sausainių? Juos pasigaminti labai paprasta - reikės tik dviejų ingredientų: kokosų drožlių ir kiaušinių baltymų. Aš, kaip visada, stevijos ar vanilės ekstrakto neskaičiuoju kaip ingredientų, nes tai kaip druska ir pipirai, gaminant mėsos patiekalus. :)

Keto Kokosiniai sausainiai
Keto Kokosiniai sausainiai

        Sunkiausias darbas, kuris laukia gaminant šiuos sausainius - išplakti kiaušinių baltymus iki standžių putų. Tam reikės elektrinio plakiklio (arba miklių rankų :D)! Beje, geriausią rezultatą plakdami kiaušinius pasieksite, jei jie bus kambario temperatūros. Jei nespėjote pasiruošti iš anksto, išimkite kiaušinius iš šaldytuvo ir įdėkite juos į šiltą vandenį 2-3 minutėms.

        Šiame recepte aš naudojau stevijos lašus. Jei jūs nuspręsite naudoti stevijos ir eritritolio mišinį (pvz.: Alvo “Stevija”), tai patariu sumalti kavamale, kad būtų pudra, nes kitu atveju valgydami jausite girgždančias granules…


        Iškepti kokosiniai sausainiai gali būti/gulėti kelias dienas ant jūsų stalo ir jų skonis nė kiek nenukentės. Taip pat galite išsikepti jų daugiau ir dalį užšaldyti, o vėliau valgyti neatitirpinus, kaip šaldytą desertą.

Maistinė vertė (1 vnt.)

Kalorijos: 68 kcal

Riebalai: 6 g

Baltymai: 1.3 g

Angliavandeniai: 2.4 g

Skaidulos: 1.6 g

Grynieji angliavandeniai: 0.8 g








12 vnt. Reikės:


- 2 kiaušinių baltymų

- 120 g (1 puodelio) kokosų drožlių


Stevijos, vanilės ekstrakto

Eiga:

1. Keletą valandų prieš gamindami išimkite kiaušinius iš šaldytuvo.

2. Įkaitinkite orkaitę 175c.

3. Atskirkite kiaušinių trynius nuo baltymų. Tryniai šiame recepte liks nepanaudoti, todėl atidėkite juos į šalį. Didesniame dubenyje pradėkite plakti kiaušinių baltymus iki standžių putų. apie 5-7 min. Baigiant plakti, įlašinkite apie 15 stevijos lašų, jei trūksta saldumo, kiekį padidinkite pagal save.

4. Į išplaktus baltymus po truputi berkite kokosų drožles ir lengvai įmaišykite, kad nesuardytumėte baltymo putų.

5. Kepimo formą išklokite sviestiniu popieriumi, papildomai šiek tiek patepkite riebalais ir šaukštu dėkite gautą masę, formuodami apvalius sausainius.

6. Kepkite orkaitėje apie 12-15 min.

Skanaus!


#ketoreceptai #ketomaistas #ketogenine #sveikamityba #becukraus #ketolietuva

4,729 views

Recent Posts

See All