Kalafiorų ryžiai ar "be bulvių" košė

Updated: Apr 5, 2019


        Garnyras... Vis tas mūsų įprotis, kad prie mėsos ir salotų turi būti kažkas... Kažkas, kas suteiktų pilnumo pojūtį ar sugertų visus padažus. Pačiam garnyrui taip pat galime suteikti patį įvairiausią skonį! Šių ryžių versija turi šiek tiek rytietiškų atspalvių.

        Taip, Keto netinka jokie grūdai ar bulvės, bet yra tokia nepakartojama daržovė kaip kalafioras! Norite tikėkite, norite ne, bet ši daržovė iš ties puiki alternatyva bet kokiam garnyrui, tiek ryžiams, tiek bulvių košei. Kalafioro 100 g. turi 5 g. angliavandenių, iš kurių 2 g. maistinių skaidulų ir tik 3 g. grynųjų angliavandenių, taip kad pradedam gaminti!

        Pirmiausia kalafioro galvą susmulkiname peiliu, tai leis blenderiui greičiau atlikti savo darbą.

         Tuomet imame po saują supjaustytų kalafiorų, dedame į blenderį ir smulkiname. Jei turite virtuvinį kombainą, galite visus kalafioro gabalėlius dėti iš karto.

Turėtų gautis tokia biri masė, kuri jau dabar primena ryžius

        Į keptuvę, įkaitintą ant vidutinės-aukštos temperatūros dedame 2 v.š. jūsų mėgstamų riebalų (alyvuogių aliejus, lydytas sviestas, kokosų aliejus ir pan.), dedame susmulkintą kalafiorą, druską, pipirus ir kitus jūsų mėgstamus prieskonius! Skanaus!

P.s. Kadangi kalafioro ryžiai kepami riebaluose, tai gali būti ir kaip pagrindinis jūsų patiekalas! Skanaus!

Maistinė vertė (vienam asmeniui)

Kalorijos: 170 kcal

Riebalai: 12 g

Baltymai: 3 g

Angliavandeniai: 8 g

Skaidulos: 3 g

Grynieji angliavandeniai: 5 g








Reikės (2 asmenims):


- 300 g. kalafioro (pusė vidutinio dydžio (13-15 cm) kalafioro)

- 2 v.š. (30 g.) alyvuogių aliejaus


½ a.š. česnakų miltelių

1 a.š. malto kumino (galite ir nedėti)

1 a.š. kario miltelių (galite ir nedėti)

druskos ir pipirų pagal skonį

Eiga:


1. Peiliu atskirkite kalafioro žiedus nuo koto.

2. Imkite po saują smulkintų kalafiorų, dėkite į blenderį ir smulkinkite (apie 10 s.) kol neliks stambių gabalų, bet masė nebus dar virtusi į košę.

3. Įkaitinkite keptuvę ant vidutinės-aukštos temperatūros ir įdėkite 2 v.š. alyvuogių aliejaus.

4. Į keptuvę dėkite susmulkintą kalafiorą, česnakų miltelius, kuminą, karį, druską, pipirus ir kitus jūsų mėgstamus prieskonius.

5. Kepkite apie 10 min. vis pamaišydami.

#ketoreceptai #ketoryziai #ketolietuva #sveikasmaistas


1,268 views

Recent Posts

See All