Cukinijų traškučiai (keto)

Sveiki ir skanūs traškučiai, kuriems pagaminti reikės tik keturių ingredientų: cukinijų, aliejaus, druskos ir trupučio kantrybės :) Receptui labiausiai tinka nedidelės cukinijos, bet galite naudoti ir didesnes, tik išimkite sėklas ir supjaustykite vienodo dydžio juostelėmis.

Cukinijų traškučiai (keto)
Cukinijų traškučiai (keto)

Skanaus!

Maistinė vertė

traskuciu maistine verte

Kalorijos: 175 kcal

Riebalai: 14 g

Baltymai: 5 g Angliavandeniai: 12 g

Skaidulos: 4 g

Grynieji angliavandeniai: 8 g

Traškučiams reikės:

- 1 vidutinio dydžio cukinijos

- 1 v.š. alyvuogių aliejaus

- 0.5 a.š. druskos

Eiga:

1. Įkaitinkite orkaitę iki 110 ºC.

2. Cukiniją supjaustykite plonais griežinėliais. Paprasčiausia tai padaryti su specialia daržovių pjaustykle. Jei neturite tokios, tiks ir aštrus peilis. Stenkitės, kad griežinėliai būtų vienodo storio, gana ploni (apie 2 mm).

3. Griežinėlius gerai nusausinkite popieriniu rankšluosčiu, kad pašalintumėte kuo daugiau skysčio.

4. Paruoštus griežinėlius dėkite į dubenį, apibarstykite druska (geriau druskos dėti mažiau), įpilkite šaukštą aliejaus ir gerai išmaišykite.

5. Griežinėlius po vieną, kad nepersidengtų, dėkite į sviestiniu popieriumi padengtą kepimo skardą ir kepkite apie 90 minučių, kol cukinijų traškučiai gražiai apskrus. Kepimo metu stebėkite, nes visų orkaitės skirtingos. Jei pamatysite, kad dalis jau iškepusi - išimkite, o likusius grąžinkite toliau kepti.

6. Traškučius geriausia atvėsinti pravertoje orkaitėje ir mėgautis kai tik atvėsta. Skanaus!


#ketoreceptai #ketomaistas #beatosvirtuve #ketogenine #sveikamityba #becukraus #ketolietuva #livinn

243 views

Recent Posts

See All